Retourneren & Garantie

Wil je een product retourneren? Gebruik dan ons retourformulier om het proces soepel te laten verlopen. Bij Quinmo begrijpen we dat je soms spijt kunt hebben van een aankoop. Daarom bieden we je de mogelijkheid om de door jou aangeschafte producten onder bepaalde voorwaarden te retourneren, zonder dat je hiervoor een reden hoeft op te geven. Natuurlijk stellen we het wel op prijs als je ons een reden geeft, aangezien dit ons helpt om onze service en assortiment te verbeteren.

 

Zodra we jouw product(en) hebben ontvangen, heb je 14 dagen de tijd om het product terug te sturen of om een retourmelding te maken. Na het maken van een retourmelding heb je nog eens 14 dagen de tijd om het product daadwerkelijk retour te sturen.

 

Om in aanmerking te komen voor retournering, dienen de producten aan de volgende voorwaarden te voldoen:

 

  • De producten moeten onbeschadigd zijn.
  • De producten moeten verpakt zijn in de originele, onbeschadigde verpakking.
  • De verpakking moet verzegeld zijn met verpakkingstape.
  • Gebruikte producten worden niet gecrediteerd.
  • Producten waarbij je zelf hebt geprobeerd een defect te herstellen, worden niet gecrediteerd.
  • Voeg de pakbon of factuur (eventueel een kopie) toe aan de retourzending.

 

Zodra we jouw retourzending hebben ontvangen, zullen we binnen 14 dagen het aanschafbedrag, exclusief verzendkosten, terugstorten. De kosten voor de retourzending zijn uiteraard voor jouw eigen rekening.

 

We zullen dezelfde betaalmethode en bankrekening gebruiken als waarmee je de bestelling hebt betaald. Er zijn geen kosten verbonden aan de terugbetaling.

 

Retourzendingen kunnen worden verzonden naar:

Quinmo

T.a.v. RMA

Nieuweweg 279

6603 BN Wijchen

Nederland

 

Afwijsbeleid bij bezorging

Indien je ervoor kiest om je bestelling bij de deur te weigeren zonder geldige reden, zullen we retourkosten van €5,95 in rekening brengen. Een geldige reden om een bestelling te weigeren is bijvoorbeeld een annulering vóór verzending, een te late verzending of een extreem lange bezorgtijd. Andere situaties waarin je contact hebt gehad met een medewerker kunnen ook als geldige redenen worden beschouwd. Het simpelweg besluiten om een bestelling niet meer te willen ontvangen nadat deze al is verzonden, wordt echter niet als een geldige reden beschouwd.

 

Klachten en garantie

Ons streven is om jou als klant zo tevreden mogelijk te houden. We begrijpen dat het vervelend is als je een klacht hebt over onze producten en/of dienstverlening. We willen je graag helpen en een passende oplossing bieden.

 

Als je niet tevreden bent over een ontvangen product of onze dienstverlening, kun je dit melden via ons contactformulier of per e-mail. Raadpleeg de contactpagina op onze website voor meer informatie.

 

Onze medewerkers zullen proberen om binnen 5 werkdagen je klacht in behandeling te nemen en streven ernaar om deze naar ieders tevredenheid op te lossen. Mocht het meer tijd vergen, dan stellen we je hiervan op de hoogte.

 

Klik hier om onze algemene voorwaarden te bekijken!

Laatst bekeken